lunes, 28 de octubre de 2013

HIRUGARREN MAIKOEN AKROSTIKOAK

Animali bat gustatzen zait:  Leoia
Regalisa gustatze zait
Naiara nire laguna da
Aita  oso polita da
 Igelak gustatzen zaizkit
Terrasan egotea gustatza sait
Zorroak gustatzen zaizkit

Nestor naiz
Eskola oso ona da 
Saskibaloia gustatzen zait
Totoro ikusten dut
Oso ona naiz
Rock&Rolla gustatzen zait

Animaliak gustatzen zaizkit
 Irribarretsua  naiz
Mendia gustatzen  zait
Alaia  naiz
Roedoreak  nire animali  gustokoenak  dira

Ni naiara deitzen naiz
Animaliak asko gustatzen zaizkit
Ibaian  animali asko daude
Aita oso barregaria da
Rebeca nire lagun minena da
Arraina asko gustatzen zait.

Klasean ongi portatzen naiz
Eta limoia gustatzen zait
Vizcayan bizi naiz
Imanak gustatzen zaizkit
Natxoak gustatzen zaizkit

Canariar irlak ezagutu nahi ditut
Handia naiz
Ratoiak gustatzen zaizkit
Istorioak gustatzen zaizkit
Saskibaloia gustatzen zait
Tostadak gustatzen zaizkit
Ortzadarra gustatzen zait
Futbola gustatzen zait
Eskolan nago
Rosak gustatzen zaizkit

Roskilak gustatzen zaizkit
Egia esaten dut
Beldurra ematen dut
Egunero lagunekin jolasten dut
Caset bat izatea gustatuko litzaidake
Amamaren etxera joango naiz, Tenerifera

No hay comentarios:

Publicar un comentario